خدمات پیمانکاری ساختمان

خدمات-پیمانکاری-ساختمان

خدمات پیمانکاری ساختمان

قیمت پیمانکاری ساختمان

پیمانکاری ساختمان در تهران

بازسازی و نوسازی ساختمان

پیمانکاری ساختمان یکی از واژه هایی می باشد که در انجام عملیات هایی چون ساختن و ساز ها زیاد گفته و شنیده می شود. به طور کل پیمانکاری ساختمان در تهران با فعالیت هایی چون تهیه مصالح، حمل و نقل، ساخت و اجرا گفته می شود.
مدیریت اجرای پروژه به پیمانکار واگذار می گردد و هزینه های آن به صورت درصدی به پیمانکار پرداخت می شود . هزینه های مدیریت پروژه می تواند شامل هزینه های مدیریت فنی ، تدارکات ، مالی و اداری باشد . جزییات عوامل مدیریت به درصد توافق شده بستگی دارد .
بوبارس انجام امور ساختمانی را با کم ترین هزینه و در کمترین زمان ممکن با نظارت کامل مهندس ناظر مورد تایید سازمان نظام مهندسی جهت پیمانکاری ساختمان درتهران با امضای قرارداد رسمی باتوجه به بودکه در نظر گرفته شده توسط مالک انجام خواهد داد.
شرکت های پیمانکاری شرکتهای هستند که در زمینه طراحی ، نظارت ، محاسبه ، مشاوره و اجرای کلیه ی امور عمرانی و پیمانکاری نفت ، گاز و پتروشیمی ، ابنیه ، تاسیسات ، برق ، فضای سبز پارک و … به فعالیت می پردازند.
در بازسازی ساختمان بعد از ثبت سفارش و انتخاب پیمانکار و متخصص برای انجام خدمات، از پروژه موردنظر بازدید می‌شود تا نیازهای کلی کارفرما بررسی شود. سپس با برآورد هزینه‌ها و مصالح موردنیاز، زمان شروع و پایان کار مشخص می‌شود
در واقع کارفرما، پیمانکا را به عنوان نماینده خود در مدیریت و اجرای پروژه معرفی می کند که تمام وظایف و مسئولیت های پیمانکار اعم از تهیه نقشه ها و و دریافت مجوزهای ساخت، تهیه مصالح و ماشین آلات و استخدام پیمانکاران خرد (دست دوم)، محوطه سازی و حذف فضاهای کارگاهی همچنین حفظ امنیت تمامی پرسنل کارگاهی و مسایل محیط زیستی به عهده شرکت پیمانکاری می باشد.
جمله اهداف ما این است که عملیات سازه ای خود را منطبق با معماری زیبا و خیره کننده به علاوه ی بهینه سازی زمان ، هزینه و کیفیت انجام دهیم . سعی ما بر استفاده از بهترین متد ها ، بهترین و مجرب ترین استادکاران و بهترین مصالح ممکن است

دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *