طراح دکوراسیون داخلی

طراح دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی پذیرایی

طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی

 

طراحی دکوراسیون داخلی منزل مجموعه‌ای از دانش، تجربه و ذوق هنری است؛ که طراح و دکوراتور خانه، با تکیه بر آنها، فضای مدنظر شما را پدید می‌آورد. در زمینه طراحی دکوراسیون منزل سبک‌های گوناگونی وجود دارد؛ که هرکدام می‌توانند فضای خانه را دارای ویژگی‌های مخصوص به خود نمایند؛ تا دکوراسیون داخل خانه شما، محلی برای کسب انرژی و آرامش باشد.
طراحی دکوراسیون داخلی، هنر تزیین یک خانه مسکونی یا تجاری با توجه به ترجیحات فرد و سبک شخصی کارفرما است. این شامل انتخاب طرح های رنگی، متریال کفپوش، مبلمان، آثار هنری و لوازم جانبی است که فضا را با یک بودجه مناسب به یک طراحی زیبا و دلپذیر تبدیل می کند.
طراحی دکوراسیون داخلی توسط دکوراتور صورت می گیرد دکوراتور به دور از قواعد مهندسی و طراحی معماری صرفا کار چیدمان تزئینات داخلی و انتخاب رنگ متریال و پارچه ها، پرده ها، تابلو ها و.. را بر عهده دارد.
برای اینکه به یک طراح داخلی تبدیل شوید ، برای داشتن رنگ، آرایش فضایی، معماری و پارچه باید یک استعداد ذاتی داشته باشید. آیا از تزئین خانه خود لذت می برید و تعارف زیادی در دکوراسیون خود به دست می آورید؟ این بدان معنا نیست که شما باید یک طراح داخلی باشید ، اما مطمئناً نشانه خوبی است.
رنگ یکی از مهم ترین جنبه های ظاهری در هر طراحی می باشد. رنگ نه تنها می تواند برخلق و خوی افراد در یک فضا تاثیرگذار باشد، بلکه می تواند در ایجاد تداوم و ماندگاری در فضا و محیط کمک کند. شاید پیش نیاز اساسی در دکوراسیون داخلی شناخت رنگ ها باشد
انرژی شاد، آرامش، حس هیجان، صمیمیت و دیگر حس‌هایی که می‌شود از طبیعت گرفت را با کمک طراحی دکوراسیون می‌شود با شبیه‌سازی به دست آورد. این زیباسازی محیط باید در کنار کارایی لوازم هم در نظر گرفته شود.
طراحی دکوراسیون داخلی فقط و فقط محدود به منازل و ساختمان های مسکونی نیست ، طراحی دکوراسیون داخلی می تواند در مدارس و حتی بیمارستان ها نیز پیاده سازی شود .طراحی دکوراسیون داخلی در بیمارستان هم می تواند مثمر به ثمر باشد
به منظور طراحی و چیدمان داخلی منزل می توانید علاوه بر وسایل اصلی از وسایل دکوراتیو هم استفاده کنید. این وسایل شامل مجسمه ها، گلدان ها و سایر وسایل تزیینی هستند. اما سعی کنید از شلوغ کردن بیش از حد فضا جلوگیری کنید
اگر به دنبال طراحی در دکوراسیون معماری ، زیبا سازی محیط زندگی یا محل کارتان همچنین تغییر و بازسازی در آن هستید با شرکت بوبارس همراه باشید. معماری داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا می کند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح ( کف، سقف و دیوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند.
طراحی خلاقانه مهمترین ویژگی طراحان بوبارس بوده و این ویژگی تاثیر و اثر بخشی بسزایی در رسیدن به اهداف از پیش تایین شده ایفا میکند
بوبارس برنامه ریزی دقیق اجرایی و با در اختیار داشتن تیم قدرتمند طراح دکوراسیون داخلی ،بهترین هارا براورده مینماید

دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *