چیدمان گلهای آپارتمانی

چیدمان-گلهای-آپارتمانی

چیدمان گلهای آپارتمانی

دکوراسیون با گیاهان آپارتمانی

چیدمان گل و گیاه در منزل

 

اگر می‌خواهید به دکوراسیون منزل خود، رنگ و رویی تازه بدهید که فضا را شاداب و با طراوت کند، بدون شک به سراغ گیاهان آپارتمانی می‌روید.

گلدان یکی از عناصر مهم است که با انتخاب درست جنس و رنگ آن، جلوه‌ای استثنایی به گیاه مورد علاقه خود می‌بخشید؛ بنابراین می‌توانید برای داشتن منظره‌ای زیبا، از ترکیب گیاهان و گلدان‌هایی با یک رنگ یا در یک طیف رنگی کمک بگیرید.
اتاق پذیرایی برای قرار دادن گیاهان زیبا در آن، یکی از بهترین مکان‌های خانه است. می‌توانید این گیاهان را در گوشه دیوار و یا فضای خالی پذیرایی روی زمین قرار دهید.
اگر گلدان‌های ریز و مینیاتوری دارید که بر روی لبه پنجره شما جا می‌شوند، آن‌ها را در کنار یکدیگر و در لبه پنجره قرار دهید، با این شکل گیاه شما هم نور و هم هوای تازه را دریافت کرده و هم توانسته زینت‌بخش قاب پنجره شما باشد.
اگر شما فضای کافی در خانه ندارید ولی عاشق گل و گیاه هستید بهترین راه براتون آویزان کردن گلدان ها می تواند باشد که هم شما از زیبایی گل ها میتونید لذت ببرید و هم محیط خونه رو زیبا می کنید.
یکی از مهم ترین چیزی که حتمی افرادی که به نگه داری گل و گیاه در خانه علاقه دارند باید به آن توجه کنند گلدان است. اگر میخواهید گیاهی که در خانه استفاده میکنید باعث زیبایی خانه و افزایش جذابیت گل و دکوراسیون داخلی خانه ی شما باشد حتمی در انتخاب گلدان توجه کنید.
گیاهان همیشه یکی از بهترین ابزار فنگ شویی در محل کار یا خانه هستند. چرا که انرژی مثبت لازم را در اختیار فرد قرار می‌دهند.
برخی، از گلهای آپارتمانی برای ایجاد تعادل در رنگ های خانه استفاده میکنند و بعضی نیز برای کاهش فضاهای سفید و خالی در منزل. همچنین نشاط و شادابی که گلهای آپارتمانی در دکوراسیون منزل ایجاد می کنند را نباید فراموش کرد.
برای گیاهان آپارتمانی که نیاز به نور بیشتری دارند و یا می خواهید در کنار پنجره از آن ها نگهداری استندها بهترین گزینه محسوب می شوند و ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون شما می بخشند.
با قرار دادن گلدان گل‌ها روبروی آینه زیبایی آن را دوچندان کنید.
یک گلدان شیشه‌ای پر از برگ‌های سبز و گل‌های سفید و آبی که در آینه بازتاب پیدا کرده، زیبایی خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.
برای اینکه یک عنصر دکوری در منزل با گیاهان داشته باشید میتوانید به سادگی مانند تصویر زیر یک قفسه دکوری بسازید و گیاهان سبزتان را روی آن باسلیقه بچینید. طبقه وسط این قفسه را خالی نگذارید و با یک سری وسایل تزیینی آن را دیزاین کنید.

دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *