معماری داخلی آشپزخانه

معماری داخلی آشپزخانه

مجری دکوراسیون داخلی منزل

دیزاین داخلی ویلا

سبک زندگی امروزی طوری است که فضای آشپزخانه و اتاق نشیمن تقریبا یکی شده است. لوازم الکتریکی مدرن، یخچال و گاز هوشمند. انواع سیستم های دیجیتال و چند منظوره، بخشی از آشپزخانه ها هستند

سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه مانند دیگر فضاهای خانه در طراحی آن بسیار پراهمیت است و جزء اصول اولیه به حساب می‌آید. انتخاب سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه به سلیقه، سبک دکوراسیون داخلی دیگر فضاها و متراژ آشپزخانه بستگی دارد.

یک آشپزخانه سرگرم‌کننده حتما باید دارای یک میز غذاخوری باشد، جایی که دوستان و خانواده بتوانند در آن بنشینند، غذا بخورند، و یا قهوه بنوشند. اگر فضای کافی در اختیار دارید، استفاده از یک جزیره راهی بسیار مناسب برای دست‌یابی به این هدف است

در فضای خانه های مدرن، آشپزخانه های اپن تقریبا در اکثر خانه ها به صورت امری طبیعی و عادی شده است. این روش از سازماندهی فضایی (علی رغم مزایای دیگر آن) همکاری اجتماعی مناسبی را حتی در فرایند آماده سازی غذا برای کاربران این فضاها به دست می آورد

استفاده از پرده در دکوراسیون آشپزخانه باید با دقت صورت بگیرد ، پرده باید از رنگ های روشن و گرم ترجیحا
متناسب و هماهنگ با رنگ های کلی ایده اولیه انتخاب شوند یا تلفیقی از زرد ، قرمز و نارنجی می تواند باشد.

در طراحی مهندسی شده طراحی آشپزخانه ، تمام وسایل طوری چیده می شوند که غیر قابل تغییر بوده و دارای سطوح کاری و ذخیره مواد باشند. در این نوع طراحی آشپزخانه مواد مورد استفاده در آشپزخانه، معمولا از جنس چوب ، تخته چندلایه ، نئوپان و پلاستیک هستند.

از آنجا که کابینت عنصری کلیدی در آشپزخانه محسوب می شود و ایجاد تغییرات در آن هزینه و زمان قابل توجهی به خانوار تحمیل می کند، انتخاب نوع و فرم کابینت ها باید با دقت بیشتری انجام شود.

رنگ کفپوش ها باید با رنگ کابینت ها و دکوراسیون آشپزخانه هماهنگی داشته باشد و رنگ دیوارهای آشپزخانه ها باید از رنگ هایی استفاده شود که باعث شود فضا را گرم و شاد کند مانند رنگ های گرم قرمز نارنجی یا زرد به صورت ملایم که این رنگ ها باعث تحریک اشتها میشود .

استفاده از گل و گیاه در محل آشپزخانه به این مکان حس زیبایی و طراوت می بخشد. می توانید از گیاهان به صورت متقارن استفاده کنید.

از کابینت های کم ارتفاع نسبت به اوپن آشپزخانه استفاده کنید. این کار فضای داخلی آشپزخانه شما را بزرگتر از حد نشان می دهد.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی همچنین طراحی داخلی خانه و آشپزخانه، نیازمند تخصص است و باید توسط افراد متبحر و متخصص انجام شود. از این رو شرکت بوبارس با داشتن سال‌ها سابقه در این زمینه و بهره‌مندی از طراحان و کارشناسان مجرب، انواع خدمات دکوراسیون داخلی منزل، شرکت‌ها و معماری داخلی آشپزخانه همواره در جلب رضایت مشتریان خود می‌کوشد

دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *