کابینت ممبران

کابینت ممبران

کابینت ممبران چیست؟

همانطور که می دانید یکی از انواع متنوع و بسیار زیبای کابینت آشپزخانه ام دی اف، که به کابینت کلاسیک و سلطنتی هم معروف است، کابینت ممبران می باشد.

ورقه های ممبران نوعی ام دی اف هستند که بعد از برش و ایجاد طرح های متنوعی که توسط دستگاه های سی.ان.سی بر روی سطح آن ها ایجاد می شود با استفاده از ماشین آلات صنعتی و ویژه ای با لایه نازکی که از جنس پی وی سی است، روکش می شوند.

اصطلاحا کابینت ممبران را بخاطر استفاده از روکش pvc بکار رفته در ساخت و تولید آن، کابینت وکیوم هم می گویند.

عملیات وکیوم کردن کابینت ممبران بسیار حساس و کاملا تخصصی است. و باید حتما با استفاده از دستگاه های صنعتی و بروز و مدرن عمل روکش صورت پذیرد. چرا که وجود کنده کاری ها و حکاکی ها و همچنین استفاده از نقوش منبت که ظاهری ایرانی به کابینت های سلطنتی می بخشد در صورتی که از ابزار آلات مناسبی استفاده نشود، می تواند به لایه روکش pvc آسیب زده و علاوه بر ایجاد خراش در آن، پس از وکیوم حباب های هوا در زیر روکش ممبران ایجاد نموده و ظاهر نه چندان زیبایی به کابینت ممبران آشپزخانه شما ببخشد.

خوشبختانه تمامی کابینت هایی که توسط گروه طراحی بوبارس روکش و یا اصطلاحا وکیوم می شوند دارای استاندارد بسیار بالایی بوده و توسط مدرن ترین دستگاه ها در کارخانجات مخصوص، وکیوم می شوند.

بنابراین ما می توانیم این اطمینان را به خریدارن خود بدهیم که با خرید کابینت  وکیوم از گروه طراحی بوبارس می توانید سال ها بدون مشکل از کابینت آشپزخانه تان لذت ببرید.

مزایا و معایب کابینت ممبران چیست؟

اکنون که با چگونگی ساخت این محصول آشنا شدید بهتر است درباره مزایا و معایب این مدل از کابینت های آشپزخانه توضیحاتی را ارائه نماییم.

قطعا این توضیحات می تواند در تصمیم گیری بهتر برای خرید و سفارش موثر باشد.

اولین مزایای کابینت ممبران می تواند تنوع در رنگ بندی و همچنین مدل های شیک و زیبای این محصول باشد.

خوشبختانه دست مهندسین طراح برای طراحی ، بسیار باز است. چرا که وجود انواع گل های برجسته و نقوش منبت به همراه تاج و سرستون های شیک و زیبایی که برای کابینت ممبران تعبیه شده است می توانند با توجه به نظر و سلیقه خریداران محترم، مدل ها و سبک های متنوع و زیبایی از کابینت کلاسیک سلطنتی ممبران را برای شما ایجاد نمایند.

مزیت دوم می تواند استفاده از دستگاه های صنعتی باشد که تحت عنوان دستگاه cnc شناخته می شوند. توانایی این دستگاه ها برای طراحی نقوش منبت و برجسته بر روی بدنه این محصول بسیار و همچنین حکاکی گلهای بسیار شیک و زیبا به حدی است که می توانید از میان طرح های متنوعی که در کاتالوگ این محصول پیش بینی شده است را با توجه به سلیقه تان انتخاب نموده و کابینت را آنگونه که می خواهید سفارش دهید.

کابینت ممبران

دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *