قیمت کابینت ممبران

قیمت-کابینت-ممبران

قیمت کابینت ممبران

دکوراسیون آشپزخانه

معماری داخلی

بام باغ ارزان

 

 

کابینت ممبران در حقیقت نوعی از طراحی کابینت است که در زمره کابینت های با طرح کلاسیک تعریف می گردد، اما پیش از آشنایی با این نوع کابینت بهتر است با مفهوم آشپزخانه و همچنین خود کابینت آشنا شویم.

کابینت ممبران در حقیقت نوعی از کابینت کلاسیک است که برای ساخت بدنه آن از ام دی اف های بدون روکش یا اصطلاحا خام استفاده می شود. در فرایند تولید این نوع از کابینت پس از انجام برش های لازم بر روی بدنه ام دی اف و ایجاد طرح مورد نظر در آن به وسیله دستگاه سی ان سی، نوعی روکش از جنس پی وی سی بر روی این نوع ام دی اف توسط دستگاه های مخصوص پرس می گردد. در این مرحله (پرس وکیوم) با استفاده از چسب های خاص روکش مورد نظر به بدنه ام دی اف متصل شده و به خوبی بر روی آن قرار می گیرد به صورتی که گویی از ابتدا این نوع طرح با این نوع پوشش ساخته شده است.

کابینت ممبران علاوه بر داشتن طرح های فرمال و متفاوت در بدنه و درب های اصلی، از ابزارهای متفاوت و بی نهایت جذابی نیز در قالب ستون ها، تاج ها و پاخورها برخوردار است. درحقیقت این ابزارهای متفاوت و جذاب است که منحصر به فرد بودن کابینت ممبران را معنا می بخشد. در ادامه باید گفت به دلیل وجود جزئیات زیاد در بدنه کابینت ممبران، بهره مندی از رنگهای روشن همچون سفید و طلایی در این نوع کابینت مرسوم بوده و زیبایی خاصی را به فضا می بخشد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کابینت ممبران

  • میزان سبک یا سنگین بودن طرح‌ها. مثلاٌ اینکه طرح مورد نظر چه مقدار حکاکی نیاز داره.
  • مرغوبینت متریال‌ها. مثلاً کابینت ساز از چه چسبی و چه نوع پوشش PVC استفاده می‌کنه.
  • میزان حرفه‌ای بودن کابینت ساز و تیمش.

 

 

دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *