هزینه روف گاردن

هزینه روف گاردن

هزینه روف گاردن

اجرای باغ بام ارزان

دکوراسیون داخلی ارزان

 

قبل از اجرای هر پروژه روف گاردن توسط تیم معمار تک، با توجه به نوع پروژه، کارشناس متخصص به محل پروژه اعزام شده و به صورت رایگان از محل بازدید انجام می دهد. سپس با توجه برداشت های انجام شده توسط کارشناس و نیازهای کارفرما و با توجه به مقیاس کار، طراحی دو بعدی( و یا سه بعدی در صورت درخواست کارفرما) در قالب ۲ الی ۳ طرح متفاوت با بازه قیمتی متفاوت، در آتلیه طراحی  بوبارس انجام می گیرد. مطابق طراحی های انجام شده، پیش فاکتوری ارائه می گردد که در آن کلیه هزینه های اجرای روف گاردن، به تفکیک هزینه اقلام، اجرا، نصب و … و زمان اجرای پروژه برای کارفرما صادر می گردد.

تیم متخصص طراحی روف گاردن شرکت بوبارس پس از بازدید و مشاوره و هماهنگی با کارفرما به طراحی روف گاردن در قالب پلان و به صورت دوبعدی شروع به کار می نمایند. طراحی ها معمولا در قالب ۲ یا ۳ طرح با سبک طراحی متفاوت و با طیفی متفاوت به لحاظ هزینه ارائه می شود.

به طور کلی در طراحی ها مسیرهای اصلی با دک چوب پلاست کف، فضاهای سبز با پلنترباکس و فضاهای باقیمانده با شن تزئینی و قلوه سنگ تزئینی تعریف می شود. وجود تجهیزاتی همچون آلاچیق، آتریوم، آبنما و یا تراکم فضای سبز و پوشش کف چوبی هزینه های اجرا را تغییر خواهد داد.

 

زیرسازی روف گاردن به سبک بوبارس

یکی از ویژگی های شرکت بوبارس تسهیل در اجرا، و شاخص ترین ویژگی این روش، عدم نیاز به هیچ گونه زیرسازی حتی در ساختمان های در حال بهره برداری می باشد. به همین دلیل می توان در تمام ساختمان های موجود، در تراس ها و ساختمان های تکمیل شده هم از اقلام  بوبارس استفاده نمود و آنها را به روف گاردن تبدیل نمود.

دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *