دیزاین داخلی ساختمان

دیزاین داخلی ساختمان

طراحی واجرا دیزاین داخلی ساختمان و دکور مغازه

نصب کابینت ،درب ،پرده ،کاغذدیواری و پوستر

اجرای دیزاین داخلی شرکت شما با سلیقه خود

 

دیزاین داخلی ساختمان در واقع حسی است که هنگام دیدن فضاها آن را تجربه می کنیم. این موضوع به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده و بر چگونگی زندگی، کار، بازی و حتی آرامش ما تاثیر می گذارد. خانه های آرامش بخش، محل های کار پر بازده و فضاهای عمومی زیبا تنها بخشی از کارکرد دیزاین داخلی مناسب است.

یک دیزاینر خوب باید:

  • پارچه، مواد، رنگ، برنامه ریزی فضا، پایداری را به خوبی بشناسد
  • الزامات ساختاری، مسائل بهداشتی و ایمنی، و کدهای ساختمان را رعایت کند
  • توانایی کار با برنامه های کاربردی برای طراحی های دو بعدی و سه بعدی با کمک کامپیوتر (CAD) و ساخت مدل اطلاعات (BIM)

دیزاین داخلی ساختمان به بخش های فرعی مختلفی تبدیل می شود که در زیر به آنها اشاره می شود.

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

فضای محدود و تنوع بالای طرح و رنگِ کاشی و سرامیک ها و وسایل و اکسسوری های دیگرشان، آنچنان سردرگم و مضطربمان می کند که از خیر این کار می گذریم.

اما با وجود تمام مشکلات بالا، نمی توانیم حس خوب و آرامشِ فضای حمام و دستشویی که شیک و زیبا و مرتب دیزاین شده باشد را انکار کنیم.

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه مهمترین بخش خانه است. پس اهمیت طراحی مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه نسبت به سایر بخش های خانه، دوچندان است. یکی از مهمترین و پرطرفدار ترین سبک های طراحی آشپزخانه، طراحی مدرن است.

دکوراسیون کابینت ها

کابینت آشپزخانه یکی از قسمت‌های اصلی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه است و بیشترین سهم در مدیریت فضای وسایل آشپزخانه با توجه به تعداد بالای لوازم و ابزار آشپزخانه را بر عهده دارد. اصل اساسی در طراحی و ساخت کابینت در تمامی آشپزخانه ها اعم از بزرگ و کوچک، دسترسی آسان و کاربردی به تمام وسایل مورد استفاده در کنار جذابیت طراحی کابینت ها است.

 

به طور کلی دیزاین داخلی یک مهارت عالی است. به شرط اینکه معماری که استخدام کرده اید تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. بنابراین بهتر است قبل از هر اقدامی نمونه کارهای ما را ببینید. در صورتی که با سلیقه شما سازگاری داشت باما شروع به همکاری نمایید

دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *