دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه ها در بین قسمت های مختلف یک خانه برای خانم های خانه دار، مهم ترین قسمت خانه هستند زیرا کدبانوی خانه زمان زیادی از وقتش را در آنجا می گذراند و دلش می خواهد برای چیدمان آن و خرید وسیله برای دکوراسیون آن سنگ تمام بگذارد.

خرید وسیله ی مناسب برای آشپزخانه و چیدمان آن اهمیت ویژه ای در ایجاد یک دکوراسیون منحصربفرد و جذاب دارد و هر کسی با توجه به سلیقه شخصی خودش می تواند تم خاص خودش را داشته باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

در اولین گام شما باید سبک کلی و غالب آشپزخانه را تعیین کنید و پس از آن ادامه کار را انجام دهید. بعد از اینکه سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما مشخص شد باید کابینت ها را متناسب با آن خریداری کنید.

حالا نوبت ظرف ها و وسایل مورد نیاز آشپزخانه و میز ناهار خوری است که باید خریداری شود و در سر جای خود گذاشته شوند و چیدمان این وسایل اهمیت ویژه ای دارد چون باید علاوه بر این که وسایل مورد نیاز دم دست شما باشند تا آشپزی و پذیرایی به راحتی انجام شود، لازم است که زیبایی و نظم آشپزخانه کاملا رعایت شود تا با حجم وسیله های زیادی که در این قسمت وجود دارد نامنظمی در این قسمت دیده نشود، زیرا در آشپزخانه ها نا منظم بودن وسایل باعث می شود که خانه هم به صورت نامنظم مشاهده شود مخصوصاً آشپزخانه های امروزی که معمولاً اپن ساخته می شود.

انتخاب کابینت ها برای یک آشپزخانه و همچنین میز و صندلی و یخچال و گاز و غیره کار آسانی نیست خصوصا اگر فضای شما کوچک باشد. زیرا باید تمام این وسایل طوری خریداری شوند که هم پاسخگوی نیاز شما باشند و هم از نظر هزینه با پولی که شما در اختیار دارید جور باشد.

بعد از این مرحله، انتخاب سنگ یا صفحه ای که روی کابینت ها قرار می گیرد اهمیت پیدا می کند زیرا تنوع محصولات در این زمینه خیلی زیاد شده است و انتخاب مورد مناسب از بین انواع آنها کار سختی است.

دکوراسیون آشپزخانه منازل ایرانی

در خانه های ایرانی آشپزخانه ها قسمت مهم و جذاب ماجراست و خانم های خانه دار حساسیت زیادی در خرید وسایل و چیدمان دکوراسیون آن دارند. جای قرار گرفتن یخچال و گاز و ماشین لباسشویی و چیدمان داخل کابینت ها و انتخاب رنگ آن ها اهمیت زیادی دارد. بزرگ و کوچک بودن آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی آن تأثیر گذار است و اینکه چه فضایی در اختیار شما قرار دارد در نوع خرید وسایل و چیدمان آن ها تأثیرگذار خواهد بود.

خرید وسیله ی آشپزخانه متناسب با سبک اصلی خانه اهمیت خاصی دارد، یعنی اگر دکوراسیون مدرن را انتخاب کردید و از رنگ های ساده و خنثی مثل سفید و طوسی برای دیوارها استفاده کردید از وسایلی که در چیدمان سنتی استفاده می شود مانند وسایل برنزی و یا پر زرق و برق استفاده نکنید و حتی فرشی که در آشپزخانه استفاده می کنید و یا پرده ها باید با سبک کلی دکوراسیون مطابقت داشته باشد تا باعث زیباتر شدن فضای آشپزخانه شما شود.

در دکوراسیون ایرانی فرش حتما حضور دارد و در زیبایی آشپزخانه و هر قسمت دیگر خانه اهمیت زیادی دارد و طرح های خیلی شلوغ برای فرش انتخاب نکنید چرا که این شلوغی باعث کوچکتر به نظر رسیدن محیط می شود.

تنوع وسایل خانه و آشپزخانه به علت تقاضای بالای مشتری بسیار زیاد است و از بابت خرید نگرانی نداشته باشید، زیرا با هر سلیقه و بودجه ای می توانید بالاخره یک دکوراسیون زیبا داشته باشید.

 

دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *