چیدمان آشپزخانه

چیدمان آشپزخانه

اجرای چیدمان آشپزخانه

کابینت ممبران

دکوراسیون داخلی مسکونی

 

آشپزخانه قسمت مجزایی از فضاهای مسکونی، اداری و یا تجاری است که در آن فرآیند پخت و پز یا همان آشپزی صورت می گیرد . آشپزخانه مطلوب در حقیقت باید به شکلی طراحی شود که تهویه ای مطبوع داشته و بتواند حرارت و بوی ناشی از پخت و پز غذا را به محیط بیرون آشپزخانه منتقل کند. به واقع آشپزخانه ای جذاب و مطلوب است که علاوه بر تامین فضای مناسب جهت نگهداری مواد غذایی و لوازم آشپزی ، دارای ظاهری زیبا و هماهنگ با معماری داخلی سایر بخش های بنا بوده و در عین حال بتواند قفسه های کافی برای آشپزی و حتی صرف غذا را تامین نماید

چیدمان آشپزخانه به مجموع عناصری گفته می شود که آشپزخانه را شکل می دهند. دکوراسیون آشپزخانه هم شامل بخش های اساسی مثل دیوار و کف می شود و هم مبلمان آشپزخانه را دربر می گیرد؛ از مبلمان ثابت مثل کابینت ها و میز جزیره تا انواع اثاثیه آشپزخانه مانند یخچال، فریزر، اجاق گاز و سایر وسایل و اشیاء تزیینی مثل انواع ظروف، قاب ها.

برای دکوراسیون آشپزخانه متریال و جنس های گوناگونی برای انتخاب وجود دارد اما امروزه افراد دوست دارند زود به زود تغییر دکوراسیون دهند برای همین بیشتر به سمت جنس هایی مانند لاک و لمینت جذب می شوند که به راحتی هم قابل تغییرند.

طراحان ایده های زیادی برای طراحی و بازسازی اصولی و کاربردی آشپزخانه ارائه میکنند

با بوبارس تماس بگیرید. اگر دوست دارید ایده هایی برای طراحی یک آشپزخانه زیبا و کارآمد داشته باشید

 

دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *