بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان

اجرای دکوراسیون داخلی آپارتمان

نوسازی منزل

معماری داخلی ساختمان

 

 

بازسازی آپارتمان یکی از مسائلی است که پس از گذشت چندین سال از ساخت هر آپارتمان در قسمت های مختلف آن باید انجام گیرد. نو سازی آپارتمان بعضی اوقات جهت بالا بردن میزان ایمنی، صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفتن آن، آماده کردن شرایط برای سکونت در آپارتمان، بهره برداری از یک واحد آپارتمان قدیمی ساز، تغییرات کاربردی متناسب با تغییر نیاز های ساکنین و بسیاری دلایل دیگر صورت می پذیرد.

مراحل  بازسازی آپارتمان

نوسازی آپارتمان، با توجه به نوع ساختمان ممکن است متفاوت باشد ولی در کل به صورت زیر انجام می‌شود.

1-مشاوره با شرکت‌های نوسازی جهت بازسازی آپارتمان

2. – تخریب آپارتمان قدیمی

تخریب ساختمان باید با دقت تمام انجام شود زیرا ممکن است تخریب غیراصولی، منجر به آسیب‌های جانی و مالی شود. تخریب آپارتمان می‌تواند جزئی یا کلی باشد بدین صورت که عملیات بازسازی تنها روی بخشی از بنای ساختمان انجام می‌شود.

3- شروع ساخت و ساز بنای آپارتمان

پس از تخریب نیاز به مرحله ساخت و ساز بنای تخریب شده است. شرکت مذبور با روش اصولی طرح جدید را پیاده‌سازی می‌کند. ساخت غیراصولی و عدم تطابق آن با نیازهای مشتری می‌تواند هزینه‌های مضاعفی را متوجه مشتری کند.

 

 

4- مراحل نازک‌کاری و زیباسازی

شامل اجرای سقف کاذب و کناف, گچ‌کاری دیوارها, نورپردازی در دیوارها و سقف, کف سازی سالن‌ها, رنگ آمیزی دیوارها و ستون‌ها یا تغییر پوشش دیوارها, قرنیز دیوارها, دکوراسیون داخلی و نمای کلی واحد است.

کارشناسان ما در گروه معماری و دکوراسیون داخلی  بوبارس به شما کمک می کنند تا از کلیه هزینه های بازسازی آپارتمان خود آگاه شوید و با چشمانی باز و ذهنی آگاه تصمیم گیری نمایید.

دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *